Elmer 1 år <3

Som vanligt springer tiden iväg med raketfart, i måndags fyllde vår lilla prins Elmer ett år. Kan ni förstå att han redan är ett år? Det betyder ju att jag redan är 25! Ja, nu är ju det ingen hemlighet att jag fyllde 25 för två veckor sen men i alla fall. Det är så underbart att få se hur Elmer utvecklas från gång till gång då man träffas, förutom vid mattid är han en av dom gladaste pjuklarver jag har mött. Elmer brydde sig inte ett jota om sina presenter i början och än om tårtan var god och intressant så var det roligast att slänga ner det mesta på golvet. Storasyster tog i alla fall på sig rollen att hjälpa till med presentöppningen och det gick jättebra, hon fick även ett litet paket från mig i form av några lila hårspännen. Hon älskar hårsnoddar men vill helst bara ha dom som armband så jag tänkte att man kan se hur det hår med hårspännen. Jag kan då bara säga såhär, älskade barn, vad vore jag utan er? Ni skänker så mycket kärlek och själastyrka så ni vet inte.
 
 
Det tar på krafterna att fylla år

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är konstigt det där när barn alltid ska börja trixa och fixa just när det är mattid. Det känns ju som enda gångerna på dygnet då man förväntar sig att de ska vara glada och sysselsätta sig med bara just det - att äta :D

Svar: Ja, problemet med Elmer är bara att han inte har något stopp, han vill fortsätta äta fastän han ätit en stor burk mat plus dessert ;) En glupsk liten rackare det där
Erica KP

2013-08-28 @ 18:25:23
Postat av: Minna

Är det dina barn? :)

Svar: Det är mina syskonbarn :)
Erica KP

2013-09-17 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0