Oförklarligt

Det går inte att förklara med ord hur glad jag är idag, jag har skrikit och jag har gråtit av glädje. Det är nämligen så att lyckades komma in på universitetet med min reservplats. Känns overkligt att från och med i september så kan jag kalla mig för student. Allt slit har varit värt den här väntan på ett positivt besked och jag känner verkligen hur mycket jag förtjänar det här. Än om jag kom in som reserv så kom jag ju in på mitt förstahands val och det känns så underbart. Hade ju också bara plats två på reservlistan så det hade känts lite som om att man hade blivit dragen vid näsan om jag inte hade kommit in. Ovissheten som har tyngt mina axlar sen i januari har dragit vidare och idag ska jag bara njuta av att jag är jag. Det är helt enkelt en glädjens dag idag, förutom det här positiva beskedet så firar jag och Johan två år tillsammans också. Han skulle egentligen ha varit här nu men planerna ändrades, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge tills han är det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0