Två år

Tiden näst intill springer iväg, snart blir lilla Elmer ett år och jag och Johan har hunnit vara ihop i hela två år. Än om man känner att tiden springer iväg så känns det som att det alltid har varit vi två. Det är inte lätt alla gånger att ha ett distansförhållande. Ibland så kan det uppstå missförstånd och fjädrar blir till hela hönor och många tårar har runnit efter kinderna. Det är inte lätt alla gånger att vara två om saken och att kunna dela med sig om sina innersta känslor alla gånger, det är även det som gör att det kan bli svårt. Än om vi har våra svackor så älskar jag min Johan mer och mer för varje dag som går, det är han och jag. Tillsammans kan vi skratta, gråta, bråka, bli sams och bara vara. Tillsammans kan vi stötta varandra än om vi lever väldigt olika liv, tänk att några som är så olika ändå kan vara så lika. Han kommer aldrig att förstå hur mycket han betyder för mig och hur mycket han hjälper mig att våga mer, klara mer och växa mer. Som sagt, det är han och jag.
 
Du och jag Johan, du och jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0