Fyra säsonger

Idag har jag testat på en ny sminkning, kallar den för fyra säsonger då jag tycker att färgerna går i vår, sommar, höst och vinter. Blev inspirerad av en tjej vars blogg jag hittade, minns inte vems blogg däremot men kommer jag på det kommer jag att lägga ut en länk. Min och hennes sminkning är inte alls lika men jag är verkligen inte duktig på det här med smink ännu. Testar mig fram alldeles för sällan för att jag ska känna mig säker. Blev mycket smink eftersom jag har färgerna gul, orange, rosa/lila och blå men jag är väldigt nöjd. Det gäller bara att fortsätta testa sig fram så att man känner sig säkrare på handen. Får se om jag tar en bild senare då jag är helt klar med hår och kläder också men det får bli om jag känner att jag har tid.
 
Ikväll ska jag som sagt bli utbjuden av Britt-Mari och Sara så vi får se vad dom har hittat på ikväll. Britt-Mari är här just nu när jag skriver men hon sitter och äter en sen lunch eftersom hon fick lust att försova sig. Skämt åsido det ville hon inte men så blev det, nu är hon iallafall här och så ska hon göra sig klar om ett tag. Det är skönt att jag är klar med sminket redan då vi blir två fixande tjejer här, mitt hår tar däremot inte så lång tid att fixa så det är skönt också. Man ska inte krångla till det allt för mycket, eller hur?
 
 
Spring, summer, fall & winter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0