Let's zumba!

Äntligen ska jag få köra zumba igen! Jag och Britt-Mari hade som sagt börjat försöka zumba två gånger i veckan hemma hos henne. Vi började komma igång och tyckte det var jätteroligt men då slogs båda omkull av en förkylning. När förkylningen väl hade lämnat oss båda och vi hade planerat en zumba kväll så blev jag som sagt sjuk i magsjuka samma dag. Men ikväll ska vi köra! Förra veckan skulle jag ha blivit bjuden på korvstroganoff och jag var så sugen på det men givetvis blev jag sjuk. Snäll som Britt-Mari är ska hon bjuda mig på korvstroganoff ikväll stället, det ska bli gott. Det ska bli roligt att se hur bra det går ikväll, sist blev jag ju dålig och kunde därför inte alls hänga med, förhoppningsvis hänger kropp och själ med ikväll. Ska strax börja göra mig i ordning för att möta upp Britt-Mari med buss. Ikväll kör vi!
 
 
-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0