Socialt

Fick inte tag på min handläggare igår som planerat, vaknade upp jättetrött och helt borta. Hur det riktigt gick till vet jag inte för nog kan jag vara trött men har aldrig varit och svävat bort sådär. Jag halvsov och hörde väckarklockan men min enda tanke var; Vänder jag mig om och somnar så blir det tyst. Sen; Jag ska ju upp! Ringde iallafall när det var telefontid men då hade min handläggare kopplat vidare sina samtal till någon annan som var upptagen. Försökte ringa åter igen nu på morgonen då telefontiden började men då sitter dom i sammanträde. Varför lägger dom ett sammanträde på den tid då det är telefontid? Telefontiden är bara en timme fyra dagar i veckan så får jag inte tag på min handläggare nu utöver telefontiden så måste jag vänta till torsdag. Allt hade kunnat vara mycket lättare om dom kunde lämna ett Umeå kommun meddelande när dom har gjort sitt jobb. Tycker det är tråkigt hur opersonligt det är via sociala här i stan motför i Sävar. Nu låter det som att jag är otacksam och att jag bara har levt på sociala i hela mitt liv men så är det inte. Jag är jättetacksam för hjälpen men jag saknar den personliga känslan man fick via Sävars kontor. Då kunde jag ringa min handläggare när jag ville och lämna ett meddelande, vi träffades med jämna mellanrum och pratade om livet i sig och framtiden. Nu måste jag ringa på en telefontid och jag har aldrig ens träffat min handläggare. Jag är nog helt enkelt alldeles för social av mig som person, jag vill gärna ha ett ansikte till rösten.
 
Men men, nu ska jag alldeles strax gå ut till bussen och åka till sjukhuset för mitt möte/undersökning på kvinnokliniken. Jag uppdaterar senare idag och berättar hur det går och om vi kommer på en ny plan för mina äggstockar och framförallt mina hormoner som har blivit tonåringar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0