YKY

Nu är jag sådär kola seg igen, vet inte vad det är med mig. Det kanske är som mamma säger, magsjukan sitter i än, hon är inte pigg heller. Johan har även blivit sjuk i magsjuka igen så vem vet. Jag har fortfarande svårt med dofter och när jag skulle mosa mogna bananer till kakan hemma hos mamma i söndags så ville jag nästan spy. Har även hamnat i en period då jag har ont i kroppen. Det sitter mycket i nacken, ryggen, huvudet och knäna. Min kropp har helt enkelt börjat gå sönder. Igår slet jag av en nagel riktigt rejält, fy attans vad ont det gjorde! Ville säga massa fula ord men Agnes satt mittemot mig så jag gjorde roliga ljud istället och det föll då damen i smaken för hon började att fnissa åt mig. Sen idag när jag promenerade ner på stan så flådde mina byxor upp ett litet sår på magen. Liksom, hur går det till? Flärpen på byxan är inte vass eller någonting men ändå så har den gjort så att jag började blöda.
 
När jag kom hem från mina stadsärenden så hamnade jag på soffan för min andra vilostund för dagen. Var tvungen att ligga ner innan jag gick ner på stan också. Det känns väldigt roligt att man är såhär seg när det är soligt ute och man vill bara uppfyllas av känslan att man vill skutta runt. Lite senare gjorde jag middag och ett tag efter att jag hade ätit så kom mamma förbi en sväng med lite lingonsylt och två fina påsklyktor som jag hade pratat om. Bild på dom kommer upp en annan dag då det är lite för mörkt för att ta bilder nu. Resten av kvällen går i lugnets tecken, jag halvligger i soffan och sitter upp ibland bara för att ungefär. Får invänta morgondagen och se hur jag mår och hur mycket jag orkar. Ska försöka ta mig iväg på affären iallafall och köpa en grillad kyckling, har världens sug efter det. Måste se om Mariehems duger, inget kan slå Sävars grillade kyckling och rostbiff, jisses alltså! Nej, känner att jag måste lägga mig igen, höll knappt på att kunna sträcka ut benen nu då jag blivit så stel. Yippie kay yay...
 
 
Ja, vad säger man? Aj!
 

Vilket skrynkel, eller hur? Så blir det när man har långkalsonger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0