Almost

Min blogg börjar snart kännas pinsam, vet inte alls vart min ork har tagit vägen. Egentligen borde jag bara sätta mig och skriva hur mycket orken tryter, har märkt att det kan funka på annat. Har till exempel även tappat att städa ordentligt och ja, liknande men nu har jag tillslut städat hela lägenheten inför julen. Är kanske det som behövs ibland, lite jävlar anamma! Fast samtidigt är det viktigt att lyssna på kroppen och sinnet också, det är nog lite balansgång över det hela.
 
Tidigare i veckan dammtorkade jag hela lägenheten förutom köksvrån, den tog jag igår. Toaletten och handfatet tog jag förr förra veckan då ett energiryck utan dess like överföll mig, det var underbart! Igår kväll passade jag även på att byta gardiner i vardagsrummet och ställa fram julpyntet. Känns riktigt bra för att vara dagen efter ett krogbesök. Trodde att jag skulle vara tröttare men icke. Idag strök jag en gardinlängd och bytte den i sovrummet, därefter åt jag lunch för att sen vandra vidare till gymmet. Väl hemma igen så tog jag en omgång med dammsugaren och skurmoppen så nu är det färdigstädat! Var länge sen det var så här rent här hemma och det känns så himla skönt att det har blivit städat och pyntat.
 
I veckan så avslutas en kurs och en ny påbörjas, alltid lika spännande och nervöst. Hur kommer det att gå och hur mycket får man att göra? Ja, det kommer märkas på torsdag förhoppningsvis. Imorgon ska jag bara vara och på onsdag har vi redovisning hela dagen, ska bli roligt att få se de andra gruppernas arbeten. Min grupp har gjort en fallstudie om en elev med grav synnedsättning, därefter har vi gjort ett åtgärdsprogram för att förbättra elevens vistelse på fritidshemmet. Spännande, spännande!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Hellström

JUUUUULMYYYYYYS <3 så fint du har det gumman! måste få komma hem till dig snart :)

Svar: Ja, har dock väldigt lite framme men känns onödigt med mycket på min lilla yta. Bara älskar min adventsstake <3 Ja :D
Erica KP

2014-12-02 @ 14:44:40
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0