Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen efter knappt en vecka uppe i Purnu. Är trött och lite nedstämd, tågresan tog på krafterna än fast allt klaffade men saknaden av Johan gör allt lite svårare. Imorgon ska jag sitta med mitt paper då jag inte har hunnit riktigt klart än men efter det har jag tänkt försöka få ner några ord om tiden som varit. Kan dock berätta redan nu att jag efter 10 års drömmar köpte mig en systemkamera under mellandagarna så nu är det bara att börja öva, bjuder även på två av bilderna redan nu, behöver jag säga att Mirabelle var min första modell?

Kommentarer
Postat av: Jeeennny

Fina mirabelle :)

Svar: Ja, min fina (mar)katta :) ;)
Erica KP

2014-01-05 @ 17:20:36
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0