Måndag

Idag har jag som sagt inte varit så pigg, var liggande i princip halva förmiddagen. Vid 12.30 ringde dock min telefon och Lars undrade om han och Agnes kunde komma och hälsa på. Jisses, jag for som en virvelvind och plockade i lägenheten så att det såg bättre ut för det är inte så ofta de hälsar på här då jag bor ganska litet och så med katten som Lars är allergisk mot. När de kom hit blev det både lite godis och hallon blandat med lek med katten, oj så glad Agnes var när hon lekte med Mirabelle. Hon for runt i hela lägenheten och lärde sig rent av att reta katten; Du får inte ta den, du kan inte ta den och så vidare. Tror aldrig Mirabelle varit piggare på lek heller och Agnes riktigt skrekskrattade, var riktigt härligt att få vara med om. Barnskratt är nog den bästa medicinen. Lite senare åkte vi till Coop Forum och handlade lite, jag skulle ha hem ingredienser till mammas tårtor och Lars skulle köpa hem till hemmet.
 
När jag hade blivit avsläppt kom Britt-Mari förbi lite senare i och med att hon skulle följa med på spelningen. Lite senare kom även mamma och hämtade upp oss då vi skulle göra lite ärenden. Jag har till exempel en ny orkidé nu, äntligen. När det kommer till maten så var det ju tänkt att jag skulle vara duktigare i veckan, det var jag genom att äta en calzone. Roligast är dock att på pizzerian satt jag mest och speglade mig, av någon anledning kände jag mig jävligt fin just då i den spegeln. Var även inte så pigg så roade mig med det ett tag, varför inte liksom? Sen hämtade vi upp Eve och vi tog oss iväg till Döbelns park där Emils band spelade, som tur var höll sig regnet borta då jag skulle filma lite. Är dock väldigt bökigt att filma med systemkameran så borde ordna mig ett stativ. Efter spelningen blev jag och Bim avsläppt hemma hos mig och vi fick ett träningsryck som sagt, samtidigt som vi halvlåg i varsin soffa ibland också.
 
Blivit en ganska blandad dag, med andra ord har jag haft en jättebra måndag. Underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0