Shorts och bh

Både igår och i förrgår så gick jag runt i shorts och bh hela dagarna, även utomhus. Gick även hem till mamma på kvällen och sen tillbaka till Emma och Lars i shorts dagen därpå. Den ni! Ja, som det kanske går att klura ut så var jag i Sävar i tisdags och sov över till igår. Jisses vilken värme det har kommit de senaste dagarna och nej jag klagar inte än fast jag har lite problem med värmen. Man blir ganska slö och matlusten försvinner lätt ibland också, min har däremot inte visat sig då jag har problem med magen. Jag som har ibs är ju van att få gå flera gånger per dag ibland men nu har jag knappt fått gå en förens idag ungefär. Ja, förlåt om någon är känslig men jag är ju väldigt öppen som sagt.
 
Har hunnit med mycket bus, skratt, skrik, gråt, trötthet, mat, lek, dans, spring, gungande, poolplaskande och så vidare de här två dagarna. Varit riktigt skönt att ha varit hemma i Sävar då det varit fint väder för är jag ensam ids jag inte vara ute i solen, haha. Varit riktigt härliga dagar och på lördag bär det av till Sävar igen då Lars fyller hela 30 år, jisses vad tiden går fort även för oss större. Det blir både kalas och utgång, ska bli riktigt roligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0