Girls night out

Igår hade jag en helkväll med lillasyster, underbart!
 
Vi började kvällen hemma hos mig med gammal peppande party musik och jag var som sagt onykter igår, ja, mer än onykter kan man nog säga. Var inte tänkt så men det blev så och jag hade i alla fall roligt så no harm done eller hur? När vi var färdiga hemma hos mig åkte vi vidare ner mot stan för att gå på lillebrors spelning på Scharinska. Extrakt var nämligen förband åt Persuader igår och de var riktigt bra. Tråkigt nog var det jag och Eve som gick lös mest men jisses så roligt det var. När deras spelning var slut så gick vi vidare till Olles, vi skippade alltså Persuader men vi var ju faktiskt där för Emil.
 
Framme på Olles fortsatte jag dricka lite till, drack även en cider på Scharinska. Vi träffade Lelle och hans kompis, Love/Lowe, skriver båda stavningarna då jag inte vet, haha. Lite senare gick de ner på nedervåningen men vi stannade kvar där uppe för att lyssna på trubaduren som var jättebra. Vi fick även sällskap av två killar resten av kvällen och det var ju trevligt. Blev mest prat och diggande till musik, ja även mycket skönsång. När Olles stängde klockan två gick vi direkt för att hinna med den sista nattbussen, jag var fortfarande full och jag ides verkligen inte gå 3 km hem i det tillståndet. Nere på vasaplan träffade vi lillebror och pratade med han en snabbis innan vi gick vidare in i bussen där vi fick en hångelshow på sätena framför oss. Ett sånt där tillfälle när man vill säga; Get a room! Visst, jag är inte så brydd men det blev kanske lite mycket just då.
 
Idag är jag väldigt spänd i nacken, inte det smartaste att headbanga när jag haft problem nyligt men ville hellre spara på knäna då jag fortfarande har ont i de sen sist vi var ute. Jag vet inte vad det är men känns som att jag är mer känslig för alkohol nu förtiden, känner av den mycket längre också, undrar vad det beror på. Men men, hade en jättebra kväll och natt och det kommer flera, det vet jag för vi är bäst. Snart är ju även lillebror gammal nog för att komma in lättare på fler ställen. Snart borde vi även dra en kväll då hela syskonskaran umgås tillsammans, vore väldigt roligt.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas verkligen att du är galet stolt över dig själv och din viktnedgång för du är så galet snygg på de här bilderna och det syns verkligen att du har gått ner! Kram

Svar: Åh, tack så mycket! Det är inte alla gånger jag ser det själv men när jag gör det tar jag verkligen tillvara på stunderna. Kram!
Erica KP

2014-06-24 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0