En av mina sidor

Perfektionist
 
När det kommer till saker, smycken, böcker, kläder, ja allt möjligt faktiskt så är jag perfektionist. Förut brukade jag skämta och säga; Är man inte snygg själv så måste man ha snygga saker. Men grejen är det att när jag betalar för något vill jag att varan är perfekt och inte defekt. Bra eller dålig sida? Ja, den är nog lite både och faktiskt för ibland kan jag bli irriterad på en liten skitgrej. Nu ikväll blev jag t ex irriterad på att två av åtta beställda kurslitteraturböcker har varsitt skrynkligt hörn. En fis i rymden egentligen men böckerna är ju inte lika billiga som en fis i rymden så lite bitter blir jag. Ska inte haka upp mig allt för mycket på det utan ville bara dela med mig när det kommer till mina olika sidor. Som sagt, i vissa fall är det bra att vara perfektionist och ibland är det bara fjantigt. Men hey, that's me!
 

En av mina nya böcker, har svårt för matematik men kolla in färgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0