Goal 1

Lägger detta inlägg under LCHF än om det hör hemma under träning och allmänt också. Först och främst blev det så att jag valde att ta det stora steget, ja igen. Mer än en gång har jag kämpat och förlorat slaget i min viktkamp och det kommer säkert komma fler gånger. Viktigast är att kunna hantera det på ett bra sätt och inte rasa totalt och hamna i den där fällan igen. Ni vet när man inte vill säga något högt för då går det dåligt? Lite så känns det när det kommer till just vikt. Folk i ens närhet blir stolt över en och man själv blir glad och sen går det åt helvete och då känns det som att man sviker alla som har peppat och stöttat en. Ärligt talat, man sviker inte någon annan än sig själv i slutändan egentligen för det är ju min kropp och mitt liv. Ja, alla andra är en del av mitt liv och vill mig väl men i slutändan som sagt så är det jag som skadas mest. Vem vet, kanske blir jag mer peppad av att aldrig släppa garden lika mycket om jag är öppen om det?
 
Idag är det två månader sen jag började med lchf och mer motion och jag kan glatt säga att jag nådde mitt första delmål på 10 kilo idag och jag är så himla glad. Vill egentligen lägga dit en fin liten svordom men försöker lära mig att inte uttrycka mig med svordomar hela tiden än om jag gjorde det lite högre upp. Nästa delmål är självklart att komma under 100 kilo igen och stanna där. Jag vill så gärna väga tvåsiffrigt igen, jag minns hur härligt det var att komma under 100. Kan bli arg än idag att jag hamnade så långt bort därifrån som möjligt, men vet ni, det var då, nu kämpar jag igen och nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0