Pizza

Apropå fuskande och unnande, något jag har blivit beroende av är pizza. Känner ett sug efter pizza mer än en gång i veckan och jag blir tokig på det. Har ätit pizza tre gånger sen jag la om kosten och det känns för ofta, tycker inte jag åt pizza lika ofta innan. Vet inte riktigt vad det beror på och förhoppningsvis är det bara en period. Samtidigt tror jag att mitt chips och godissug har bytts ut till ett pizzasug i och med att jag tillåtit mig att äta det. Låter ganska logiskt va? Ordet pizza ekar om och om igen i min skalle och jag vill bara säga håll käften men det funkar inte riktigt så heller.
 
Bara en liten input sådär, pizza är djävulen just nu, haha. Calzonen på Ålidhem centrum, stället vars namn jag aldrig kommer ihåg, det ligger inne bredvid Ica och så Alanyas oxfilé och beapizza, jikes. Ska nog sluta skriva nu innan jag blir sugen igen.
 
PIZZA! Så, nu fick jag ur mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0