Regn

Så irriterande, det regnar!
 
Idag är jag och många andra bjuden på inflyttningsfest med maskeradtema hos en klasskamrat, det är även planerat att några av oss ska grilla före. Det blir första grillningen för i år men just nu ser det lite osäkert ut i och med regnet. Blir nog att steka på köttet här hemma och sen värma upp det på grillen ifall det blir grillväder. Har ju redan planerat tid och så vidare då jag ska hem till en annan klasskamrat innan och göra mig helt färdig. Är väldigt nöjd över min utklädnad speciellt då det är flera som har gissat flera gånger, jag svarar bara att jag ska vara mycket rosa. Den bästa gissningen måste vara sockervadd, fatta hur roligt det hade varit? Igår så gissades det friskt och ena gissningen var faktiskt rätt även om jag sa nej, har jag varit hemlig i över en månad tänker jag inte avslöja mig förens senare idag. Det är sällan man lägger ner så mycket tid och tanke bakom en utklädnad även om min är relativt enkel, det är nästan första gången jag lägger ner manken. Ska bli riktigt roligt idag och ikväll i alla fall regn eller inte, har alltid roligt när jag umgås med klassfolket, får se hur många kända ansikten det blir ikväll och hur många okända det blir.
 
Apropå något annat trevligt och underbart, nu har jag haft förlovningsringen i ett halvår och två dagar. Kan inte förstå att det är ett halvår sen som jag fick en ring på mitt finger av min stora kärlek. En ring som nu sitter mycket bättre i och med viktnergången. Får dock inte tappa mer på fingrarna snart för då vill nog ringen smita.
 
 
Här sitter ringen praktiskt taget fast, igår lossnade den när jag torkade händerna, den smet in i handduken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0