Thrash

Fotade under lillebrors spelning i lördags, fotade väldigt febrilt under halvtimmen som gick och givetvis blev de flesta bilder inte så bra som jag hade velat. De med bäst kvalitet är bilderna på enbart lillebror, kanske betyder något? Haha, nej, jag måste helt enkelt lära mig att använda kameran mer och att testa mig på olika sätt och inställning. Nästa år ska det bli bättre. Blev som sagt sammanlagt 92 objekt under kvällen så tänker bara lägga upp några få. Hade den första gruppbilden haft bra kvalitet hade jag blivit jätteglad för jag älskar hur bilden ser ut i överlag förutom kvaliteten då. Fast, är det thrash metal behöver det kanske inte vara perfekt? Vi kan ju i alla fall låtsas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0