Datenight

Jisses vad tiden springer iväg, har tusen saker att göra innan söndag och vet inte riktigt vars jag ska börja. Samtidigt vill jag hinna kunna ta det lugnt också, orkar inte vara effektiv 24/7 just nu. Idag har jag fått bort julklapparna, har slagit in de få som har köpts och strax ska jag gå på affären. Idag har jag bjudit hem Jenny på middag vilket ska bli jättemysigt! Vad som bjuds på är dock hemligt än i fall hon hinner läsa här, haha. Visst måste man få ha underbara stunder mitt i stressen? Min huvudvärk har valt att hälsa på med bravur idag så blir nog att lägga ner huvudet på kudden en stund. Jag och Jenny har inte bestämt någon tid men jag längtar tills vi ska umgås. Nej, vila, gå på affären och börja förbereda inför middagen! 
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så underbart mysigt det var ikväll, tack mitt hjärtat <3 måste ha dejtnight oftare!!!

Svar: Det var det verkligen, tack så mycket för att du kom förbi. Ja, det måste vi verkligen! <3
Erica KP

2015-12-15 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0