E + J

Nu är det sällan livat på denna sida men har försökt komma igång med att vara mer aktiv. Denna vecka kommer det dock vara extra tyst för Johan har nämligen kommit ner! Han kom ner i måndags natt, innan det var det hela sju veckor sen vi fick vara nära varandra. Är himla lycklig över att han kunde komma ner, hade nog gått sönder litegrann annars än fast jag snart åker upp till han. Har ju redan haft en liten meltdown, att då inte kunna få en kram av den som kan stärka en mest har varit väldigt jobbigt. Allt blir så annorlunda när han är här, jag har någon att dela bestyren med, kylskåpet ekar sällan då han är duktigare än mig på att komma på mat och liknande. Det bästa ut av allt är dock att jag får pussa han god natt, sen att min sömn blir snäppet sämre i början då vi är med varandra är en fis i rymden, jag får vara med mitt hjärta, jag får känna mig trygg och jag orkar mer. 
 
Jag vet inte vars jag hade varit utan Johan. 
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Kickan

njut varje sekund 💕

Svar: Det har jag gjort, varje sekund och lite till <3
Erica KP

2015-12-09 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0