I can be your hero baby

Det är söndag och energinnivån ligger på noll vilket den har gjort hela dagen. Haft tankar om en promenad och så vidare men har inte ens orkat det, tog flera timmar innan jag ens bytte från nattlinne till kläder fastän det var kallt. Ja, jisses.
 
Men som sagt, i fredags var det dags för den stundande begreppstentan som många i klassen varit orolig för. För det första skrev vi en tenta i maj sist typ så ja, något annorlunda den här gången var dock att det var en tenta vi gjorde direkt på datorn. Det betydde även att vi fick se resultatet på en gång och man drog sig för att trycka på inlämningsknappen. Lyckades få 17 av 24 poäng och det är jag ändå nöjd med, vissa frågor om reliabilitet och validitet snurrade till det i huvudet för mig. Efter tentan hängde jag kvar nästan en timme innan det bar av en sväng på Ica innan det var dags att göra lunch. Efter lunchen passade jag på att vila en halvtimme och efter det bar det av in i duschen, ville ha gott om tid inför festen då jag skulle testa en ny sminkning. Lyckades väldigt bra med min sminkning enligt mig själv, skulle föreställa en sotning, tog även och duttade på silverglitter som i grund och botten är glitter till håret. Kvällens tema var Superhero och jag gick all in för en gångs skull, hade turen att kunna låna en dräkt av en kusin vilket var väldigt roligt, kvällen till ära var jag Supergirl! Väldigt snygg och sexig sådan om jag får säga det själv. Tyvärr var det inte hela klassen som kunde komma men vi som var där hade en underbar kväll med dans, skratt, femkamp, quiz och ja, ännu mer skratt. Det enda dryga med kvällen, eller ja natten var att jag drack lite för sent så fick sitta uppe ett bra tag hemma fastän jag var jättetrött för att kunna sova skapligt i alla fall. Går jag och lägger mig direkt jag kommer hem när jag har druckit snurrar hela världen och får också känslan av att folk står runtomkring sängen och pratar om mig till exempel. Väldigt konstigt men jag är inte ensam om det som tur är, då hade jag blivit rädd, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0