Firande x 2

Ligger lite efter men förra helgen var i alla fall underbar, det var denna också men den får jag komma till senare. Förra veckan fyllde nämligen två klasskompisar år, Jessica och Madde. På fredagen var vi några stycken som hade fått plats på Lärarförbundets after work på O'learys, på så sätt kunde vi vara några som firade Jessica. Blev väldigt imponerad över buffén, fanns jättemycket gott att välja mellan och det gick super att äta efter lchf. Under tiden som vi hade det mysigt i ett bås började vi prata om bowlingen som fanns en trappa upp men då den kostar 500 kronor i timmen började vi att prata om Bowlingcentrum på Mariedal istället. Hux flux for vi iväg och spontanbowlade, oj så roligt vi hade! Blev en super kväll som jag först trodde skulle sluta där vid 20 tiden men blev att jag, Linnea och Kickan bestämde oss för att gå ut. Vi tog en lång promenad från bowlingen hem till Linnea där vi förfestade lite och hade det trevligt, sen när vi hade kommit ner på stan strax runt halv ett så kom Kickan på att hon hade glömt sitt leg, attans! Blev att hon for hem medan jag och Linnea gick in på Allstar och umgicks med några hon kände samtidigt som vi dansade ibland också. Efter en timme valde jag att åka hem då lördagen var planerad också, ville hinna sova några timmar. 
 
På lördagen mötte jag upp Anna vid Östra station, vi gick vidare till Ica och handlade hem mat för att göra middag tillsammans. Blev ryggbiff, matig sallad, bearnaisesås och tzatsiki, himla gott. Anna bjöd senare på ett jättegott vin som heter NVY passionfruit. Vi hängde hemma hos mig ett tag med nostalgi musik innan vi åkte vidare hem till Madde och Robert. Blev ganska på pickalurven snabbt då vi körde spelet Jag har aldrig... Småsmuttar man hela tiden stiger det tillslut åt skallen, haha. Vi hade de riktigt trevligt och senare när en klasskompis skulle köra hemåt fick vi skjuts hem till mig, har blivit en tradition att jag åker med Björn från Madde och Robert. Väl hemma var vi uppe en stund men sen bar det av till sängen. Morgonen därpå gjorde jag i ordning äggröra med bacon och prinskorv innan Annas tåg skulle gå så att vi båda hann få något i magen. Följde med henne till stationen och senare på vägen hem tog jag det väldigt lugnt och njöt av det fina vädret. 
 
Förutom mina egna bilder har jag även lånat från Jenny och Kickan för att kunna visa våran underbara fredagkväll. Lördagskvällen var också underbar men blev inte så mycket fotande då. Kan bjuda på en partyselfie dock. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0