Första handledarträffen

Idag hade vi seminarium, träffade min grupp igen och vi gick igenom varandras forskningsplan, bakgrund, metod och ja, hur vi har tänkt överhuvudtaget. Idag fick vi även träffa våran handledare och det känns riktigt bra att ha en som var min besökande VFU lärare förra perioden. Efter idag känns det lite bättre med examensarbetet men självklart kommer det att gå upp och ner hela tiden. Min lärare ansåg att hon kunde släppa mig lös nu, att jag kan börja dyka ner i litteratur och forskning. Kändes väldigt positivt att få höra det, nu ska jag bara komma igång och plöja igenom allting, spännande! Vi började först 13 idag så på morgonen satt jag och skrev ett missivbrev och började fila på intervjufrågor, min lärare tyckte att brevet såg bra ut, hade med det idag, men har filat lite till på det och ändrat efter vårat samtal idag. 
 
Är fortfarande förkyld och väldigt trött så tar allting lite pö om pö. Efter universitetet gick jag en sväng på biblioteket och en en snabb en på affären innan det bar av hem. Är helt slut nu och ja, fortsätter nog kvällen i soffan. Imorgon blir det att börja försöka plöja igenom böckerna, kommer ju inte att kunna läsa precis allting så får försöka få en bra överblick. Ja, blir spännande! 
 
Solen har äntligen börjat kika fram sent på dagen, den blir starkare och starkare, förhoppningsvis gäller detsamma för mitt examensarbete. Nu kör vi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0