Läsvärt

Läste precis ett inlägg på Hannah Östebos blogg, hon har tidigare varit med i Biggest Loser Sverige och jag följer henne både via blogg och instagram. Hon är som mig starkskör och jag vill dela hennes inlägg med er. Ett öppet brev till ångesten. Vissa små detaljer stämmer inte, till exempel 24 år, delfinskötare och kaffe men praktiskt taget allt stämmer med mina tankar, hon har verkligen satt ord på mina tankar. Nu brukar jag inte ha problem med att sätta ord och så vidare men ibland hittar man något som är så klockrent. Har man svårt att förstå ångest tycker jag att det är värt att läsa hennes inlägg. Genom att trycka på bilden kommer ni dit, tro mig, det är värt det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0