Tillägg på dagen

Glömde berätta om en rolig sak idag, ja, jag tyckte att det var roligt i alla fall. Vi hade valfri uppvärmning innan de olika lektionerna skulle hållas. Jag tog det ganska lugnt och pratade lite här och där. Vi började prata om att åka bort, avstånd, hur ofta, vem som bodde med sin partner och så vidare. Jag och Jenny "muppade" mot varandra, hon sparkade mig två gånger på rumpan, en gång på vardera skinka och det gjorde ont prinsessan på ärten som jag är. Valde då att ha uppvärmning genom att jaga henne och låtsas vara hemsk, ena stunden trodde hon att jag hade slutat men var plötsligt rakt bakom henne och då skrek hon. 
 
Ja, vi trivs bra ihop och hon fick mig att springa, hahaha! 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAH, skrattar högt för mig själv här hemma när jag läser detta & tänker tillbaka på denna händelse! Trodde verkligen inte att du var bakom mig längre men du är fasen snabb ;* haha, min underbara Erica, vad skulle livet vara utan dig?!

Svar: Swoosh sa det! Haha, är imponerad över mig själv faktiskt. Var tvungen att berätta om det, så himla roligt! Ja, vad vore vi utan varandra? ❤
Erica KP

2016-01-13 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0