Ett sista ryck

I söndags fick jag äntligen mitt resultat på examensarbetet, eller ja, ska vi vara noga fick jag det i måndags då det ramlade in efter midnatt. Jag fick godkänt! Vilken känsla! Min examinator ville dock att jag skulle göra några minimala justeringar för att snygga till det extra mycket. Kunde jag hålla mig från att börja redan då? Nej... När klockan började närma sig ett tänkte jag men vad fan, gå och lägg dig Erica! 
 
Min måndag morgon började med att jag gjorde färdigt uppgift 6, den sista uppgiften! Tog senare tag i resten av examensarbetet. Efter att ha suttit praktiskt taget hela dagen framför datorn tog jag en paus och åkte ner på stan för att fylla på mitt busskort. Passade även på att handla lite till middagen nere på stan då jag inte kände för att promenera i värmen, vi hade nästan 30 grader i solen. Väl hemma gjorde jag middag, tacosallad, enkelt och gott, åt det även i helgen som sagt. Kvällen bestod senare av att göra i ordning ett bildspel inför tisdagens redovisning, har aldrig gjort i ordning en redovisning så tätt inpå så har aldrig känt mig så oförberedd som jag gjorde igår, men men, någon gång ska ju vara den första, eller hur? 
 
Strax innan jag åkte ner på stan i måndags passade jag på att fira mitt godkända examensarbete. Har inte hunnit köpa något bubbel så jag gjorde ett eget med vitt vin och sprite, hade kvar vin sedan tidigare och tänkte bubbel som bubbel. Kändes underbart att hålla i champagneglaset med bubbel och jordgubbe, jisses, jag klarade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0