Meeting

Attans, ingen har blivit lockad till att presentera sig! Än...
 
Mötet med min handledare idag gick bra, väldigt bra skulle jag nog säga, mycket känns klarare men får se om det känns klarare när jag tar tag i det. Något problematiskt är dock att jag i nuläget inte har fem forsknings källor, en orsak till det beror på att det inte finns så mycket foskning om konflikthantering, examensarbeten och studentlitteratur finns det dock gott om. Mycket av min litteratur är dock skriven av forskare och resultatet i litteraturen kommer ju någonstans ifrån. Ja, skulle inte lägga så mycket fokus på det just nu tyckte min handledare utan nu ska jag börja strukturera upp mitt resultat. Vi satt tillsammans idag och spånade hur jag kan lägga upp mitt resultat, analys och diskussion och ja, tanken är att jag ska börja redan i morgon att försöka ta mig an detta. Vill hinna göra så mycket som möjligt innan seminariet men även innan påsk då jag vill hinna vara ledig och bara vara också och njuta av påsken. Fast ja, sitter jag någon timme eller två under påsken gör det inte så mycket heller. 
 
Jag gick hemåt vid 14 tiden och tänkte först att jag skulle ta tag i pluggandet på en gång men direkt tanken hade tänkts kände jag hur mitt huvud bultade. Inte så konstigt efter att ha suttit i en timme och spånat och diskuterat arbetet, det tar på krafterna. Pratade med Bim i telefon på vägen hem och sen fastnade jag i soffan ganska länge. Tog dock tag i lite städning vilket känns riktigt skönt, hade plockat ihop till återvinngen tidigare men allt hamnade i sovrummet, nu är det i soprummet. Har även dammsugat och burit ner extrasängen och madrassen till förrådet, av någon anledning kan dem gärna få stanna kvar onödigt länge i lägenheten fastän det tar onödigt med plats på min byttelilla bostadsyta. Men ja, nu känns det finare här hemma i och med dammsugningen, men känns fortfarande plottrigt då man har plugg saker lite här och var men ja, så får det vara. Köpte nyligen en billig dörrmatta, typ två år senare, när jag dammsög tidigare märkte jag att den fastnat i golvet och lämnat märken, jisses. Ibland får man lida när man vill underlätta det för börsen, haha.Har tvätt nu ikväll och tänker fortsätta ta det lugnt resten av kvällen i soffan med Mirabelle på magen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0