Nervositet och kort hår

Tog faktiskt tag i att ordna påslakan till det andra täcket igår kväll, visst är jag duktig? Blev en väldigt lugn kväll igår i och med tvätten och denna kväll är också lugn. Börjar dock känna av mycket nervositet inför min första intervju imorgon men vad kan gå fel egentligen? Behöver inte oroa mig för att missa något då jag ska spela in själva intervjun heller så, men ja, prestation, prestation och åter prestation, där har vi problemet. Har bokat in sex stycken intervjuer nu och det känns bra, dock har det inte blivit riktigt som jag tänkt mig men det ska diskuteras imorgon med handledaren. 
 
Idag gjordes inte många knyck heller med arbetet, skrev litteraturlistan och la in bilagorna. Efter imorgon kommer jag att ha mer fullt upp med arbetet, speciellt med intervjuerna. Kommer säkerligen få lite tips och råd imorgon också på det jag gjort hittills. Fortsatte i lugnets tecken med att göra äggröra och värma upp grillad kyckling till lunch innan det skulle bära av ner på stan. Hade ju som sagt bokat en klipptid idag och oj så underbart det var! Något av det bästa, ja, förutom att bli fräsch i håret är massagen man får när håret tvättas. Kändes som att alla spänningar i huvudet försvann en liten stund. Är väldigt nöjd, blev väldigt kort på sidorna och i nacken som sist håret bara putsades, klarar mig utan fjångar tillräckligt länge då. Ja, fjång är ju ett slang ord för stånd och får ofta höra det men ja, fjångar förklarar det bäst. 
 
Har kollat igenom mina intervjufrågor igen men har inte rört de något, får se efter imorgon om det behövs. Det enda jag måste göra nu innan sängen är att skriva ut dessa frågor. Bättre att göra det kvällen innan för att slippa det i morgon bitti i sista minuten, haha. Ska tills dess fortsätta min kväll under filten, är ganska trött. Har sovit väldigt bra de senaste veckorna, bra för att vara jag i alla fall men de två senaste nätterna har det varit sisådär och ångest har funnits där på morgonsidan. Är ju något vanligt för mig men i och med de bra nätterna den senaste tiden så har jag hunnit "glömma" bort hur det är. Snacka om att skiten slukar energi, förhoppningsvis återgår sömnen till det bättre snart igen då både kropp och sinne borde ha känt hur skönt det är att sova flera timmar i sträck och att vakna utan jobbiga drömmar och ångest. 
 
Bjuder bara på bilder på sidan och baksidan av huvudet idag, passade på att be mamma fota då jag hälsade på henne på salongen efter frisören. Givetvis valde mitt ansikte att få ett rosacea skov, hela ansiktet kokade och var tomat rött så kände inte för att visa upp ansiktet. Fotar nog först imorgon men det är ju ingen stress med det direkt. 
 
 
 Min kokande rosacea går att se litegrann där på kinden. I hate it! Ja, inte att det syns utan att ha skiten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0