Fre-Sön

Efter mini konferensen åkte jag ner på stan och mötte upp Emma och Bim. De hade tagit en fika så vi satt där en stund innan det bar av ut mot Kronoparken där vi gick på affären för att senare laga middag. Eller ja, först landade vi hos Bim en stund och sen bar det av på affären. Till middag blev det tacogratäng, tacofärs blandat med potatisgratäng, enkelt och gott. Kvällen fortsatte med vindrinkar och gotta, blev en ganska sen middag men det gjorde ingenting. Blev även en sen natt, jag och Emma tog sista bussen hem så vi var hemma vid tre tiden. 
 
I lördags kom Lars och barnen in till stan, de hälsade på här en stund, var första gången Elmer hälsade på här. Det blev lite förvirringar, hur kunde Eves katt vara här? Elmer har nämligen bara träffat Mirabelle hemma hos Eve, haha. Barnen hade roligt med kattleksakerna och busade med Mirabelle, lite senare for vi vidare för en tidig middag på Max. Var riktigt trevligt att bara umgås och få bli överröst av alla energi. Ja, precis när vi hade gått ut ur mitt hus tittade Elmer upp och kommenterade att jag hade ett däck i örat, haha, ja, mitt töjningssmycke kan nog se ut som ett däck. När vi hade ätit åkte familjen KPP hem till Sävar och Bim mötte upp mig i stan. Vi gjorde lite ärenden och sen for vi hem till henne för att se Eurovision. Ja, jag småkollade bara, det är roligt men är samtidigt ingenting jag följer. Åkte hem strax innan man fick resultatet, tänkte att det ändå står på telefonen medan jag är på väg hem. Blev en lika sen natt som i fredags, åkte hem tidigare men satt uppe ganska länge. Känns skönast att kunna sitta ner och bara vara när man har kommit hem. 
 
Hade planer på att plugga i söndags men var ju osäker på hur det skulle gå, det gick dock ganska bra och jag kände mig väldigt nöjd med den tid jag satt. Fick en hel del gjort enligt mig själv och ja, det höjde mitt humör avsevärt. Utöver pluggandet bestod min söndag av att äta lunch, äta middag och se film. Klassisk söndag, orkade inte ens ta mig ut, men ja, ibland är det skönt att bara vara. Ja, tog faktiskt en dusch också, vilken produktiv dag! 
 
 
Ibland känner jag mig snygg, det gjorde jag i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0