Kvalitet

Dagarna bara rusar iväg, nu är det snabbare än springer, dem rusar!
 
Är nådigt less på mitt skov av huvudvärk, ledvärk och ryck i ögonlocket. Kan inte riktigt koncentrera mig på mina studier så mycket som jag skulle vilja. Allt blir nog bra i slutändan i alla fall men kan inte låta bli att känna mig lite less. Känner ingen stress dock och det är skönt, än om jag hade velat komma längre än vad jag gjort med sista uppgiften. Varit och är duktig på att ha kvalitetstid den här veckan, är ju ofta lite sämre på det.
 
I måndags var jag hemma i Sävar som ni vet och igår efter att jag hade pluggat och varit på ett möte på Bemannningscentrum så åkte jag hem till Jenny. Där blev jag bjuden på middag i form av lax, wokgrönsaker och bearnaisesås, mums! Efter lite kvalitetstid tillsammans blev vi upphämtade av Jessica och vi åkte vidare mot Tenton för att möta upp Kickan för ett dansträningspass. Ja, kände mig som en idiot mer än en gång men hade riktigt roligt! När jag väl fick koll på fötterna tyckte han som höll i passet att vi skulle lägga till armar och då tappade jag ju bort mig, haha. Men som sagt, jag hade riktigt roligt och svettades som bara den!
 
Idag vaknade jag förbannad, drömt mycket och mådde dåligt och blev då väldigt irriterad. En dröm hade jag kunnat slippa men ja, bara att skita i det och gå vidare. Ja, nu borde jag väl egentligen utveckla det men tänker inte göra det. Är bara lite måttligt less och irriterad men det går över. Fick en del gjort på uppgiften och har två sidor kvar minium att skriva, blir det en tredje blir det en plus i kanten. Har efter det blivit en dusch och en promenad till affären. Borde börja göra mig i ordning och sen göra en snabb middag innan det bär av ner på stan. Ska umgås med några av mina tjejer för en shoppingkväll och middag. Jag ska dock varken shoppa eller äta middag, kontot tillåter inte det riktigt. Kanske ändras väl på plats men just nu borde jag gå efter det. Ska bli trevligt i alla fall, nu måste jag sätta fart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0