Sista

I fredags var jag på min sista föreläsning under utbildningen någonsin! Föreläsningar kommer jag att gå på fler gånger i mitt liv då mitt framtida yrke blir så mycket bättre om jag håller mig uppdaterad om ny forskning som kommer. 
 
Under föreläsningen kunde jag dock nästan inte tänka på annat än mitt resultat på examensarbetet dock. I fredags var nämligen sista dagen, då hade det gått 15 arbetsdagar och en skulle få veta då, ja, så var det tänkt i alla fall. Har fortfarande inte fått veta och tror nu att jag är den enda som inte har fått veta. Snacka om att fredagen blev förstörd, kunde ju inte göra så mycket mer än att sitta och uppdatera mailen. Men men, efter föreläsningen gick jag hem och åt en snabb lunch, därefter la jag mig och vilade. Då jag fortfarande väntade och väntade gick jag på affären och handlade inför middagen och kvällen. Senare fortsatte dagen i väntans teckan och tillslut var jag så arg, vilken skitdag. På morgonsidan hade jag drömt att Johan kommit ner för att överraska mig, men inte det inte, fick aldrig veta mitt resultat och min köttfärs var dålig och jag var jättehungrig. Var rädd för att jag skulle behöva gå till affären och gå bärsärkagång, haha. Som tur var hade jag mer köttfärs i frysen och den var inte dålig, fick min tacosallad till middag! Stålsatte mig senare för att bli less på allt liv, haha. Redan efter åtta på morgonen var det folk som startade hög musik och peppade för Brännbollsyran, jisses. Senare var det livat från festivalområdet och mitt områd fram till efter två på natten. Vid halv tre hade det börjat bli lugnare så jag tänkte försöka sova, ack vad jag bedrog mig. Min festgranne hade efterfest och levde om fram tills vid fyra tiden. Lyckades tillslut somna och blir senare väckt av ringklockan. Blev först orolig att det skulle vara någon okänd fylleskalle för tidigare under kvällen och natten festade och skek folk även ute på våningsplanet i mitt hus. Det visade sig vara min lillasyster och klockan var strax efter fem, om jag var väldigt trött? Oh ja, gick runt som en zombie tror jag. Fick riktigt svårt för att somna om och ja, blev inte mycket sömn alls för redan vid nio tiden på lördagsmorgonen vaknade folk i huset och börjad tagga med musik och diverse. Nej, redan vid fem tiden på morgonen bestämde jag mig för att rymma hem till Sävar resten av helgen, hade aldrig pallat lika dålig sömn ännu en natt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: makethedayscount.blogg.se

Tack för att du ställde upp för en utelåst litn jänta ❤

Svar: Varsågod! <3
Erica KP

2016-05-30 @ 01:29:02
URL: http://makethedayscount.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0