I hörnen

Nu börjar en snart kunna ana spindelnät och dammtussar lite här och var. Sist jag skrev var jag inne på min fjärde arbetsdag, nu är jag inne på min fjärde arbetsvecka. 
 
Jag har varit och är fortfarande väldigt trött, utöver detta har jag även blivit förkyld. Fram tills i fredags var den under kontroll men helt plötsligt blev halsen värre. Har knappt sovit något dem senaste tre nätterna så jag är mör i både kropp och knopp. Det är så jobbigt att fastän en är trött så kan en inte sova, något gör ont och kroppen kan inte komma riktigt i ro. Trivs bra på jobbet och har kommit in i det allt mer, nu väntar jag på att klasslärarna ska diskutera vart jag behövs bäst, då kommer jag även att diskutera hur dem ser på min roll i klassrummet. Apropå i fredags förresten, då hade jag min första öppning. Kändes både spännande och nervöst då denna öppning sker på en öppningsavdelning på skolan, som tur är sker den på samma avdelning som jag är på under skoltid men i alla fall. Denna öppning innebar nya möten med både barn och föräldrar. 
 
Ja, har inte hänt så jättemycket mer egentligen sen sist. Eller ja, det största är att Elmer har fyllt år, hela fyra år har han blivit, vars tar tiden vägen egentligen? Jag har även köpt nya skor och det var på tiden märkte jag. Har ju fått så himla ont i fötterna varje dag då jag både promenerar, strosar och står mycket. Mina gamla och mina nya skor är ju som dag och natt, jisses! Det var ett bra val kan jag lova. 
 
Idag har jag varit tröttare än någonsin, höll på att somna sittandes på en pall i klassrummet, det hade ju sett väldigt bra ut, haha! Avslutade dagen med att göra naglarna för att senare gå på Eurasia och äta buffé med Bim.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0