1 månad med dig bärandes mitt hjärta

I fredags blev det stadstur med storasyster som gällde, men först var jag på skolan och fick lyssna på skönsång. Var mysigt med släckta lampor och tända ljus överallt. Snöade precis hela tiden så jag och Emma såg mest ut som två dränkta råttor då vi sprang från affär till affär. Jag hittade en fin klänning på Gina Tricot och en blinkande julbrosch på Pop shop, snälla jul kom! Första gången på länge jag längtar till julen, tror det är tack vare hjärtat mitt. Min stöttepelare här i livet, jag vet att du alltid kommer finnas där för mig. För jag har bestämt att det är du och jag, varför ändra på det?

På kvällen skulle mitt hjärta komma hem till mig, men det blev väldigt sent. Jag såg han gå där ute i mörkret och snön föll, aldrig blivit så varm. Blev så glad av den synen att jag nästan sprang ut, att få vara i din famn ger mig styrka.

På lördagen blev det en tripp till stan med Emma och Lars, vi skulle på bolaget och så springa in en snabbis på OBS. Inne på bolaget mötte vi William och Simone, dom skulle också på puben den kvällen. Kul kul tyckte vi allihop, men det tyckte visst inte alla. När vi stod och pratade så kom det en sur tjej med en litet bäbis i en babylift och sa väldigt surt: Har ni möte eller? Jag svarade nej och just när hon gått förbi oss sa jag med hög röst: Mötet är avslutat, vi ses igen kl 19 ikväll! Jämarns så irriterad jag blev, ville spotta hon i ansiktet. Hatar verkligen morrhoppor. Sa en stund senare till Emma att hon måste ha blekt sönder hjärnan, för väldigt blonderad var hon och skrattretande nog sprang vi på dom inne på OBS också. Gissa vad hon köpte? Jo, blekningsmedel! Hahahaha :D

På kvällen blev det förfest hemma hos mig och sen drog det vidare på puben här i Sävar. Robin tänkte följa med men sen ballade han ur och sa att det bara var pundare och att det skulle vara så tråkigt. Ack vad han bedrog sig, vi hade skitkul! Bandet som spelade hette The Revivals och dom rockade loss vill jag lova, blev mycket dans och även en mysig tryckare mot slutet. Efter puben gick vi hem till Emma och Lars, där drack dom rom & cola. Jag drack bara cola då jag inte kände mig så jättepigg i magen. Vi kom hem då klockan närmade sig 6 på morgonen och slitna var vi. Vissa mer än andra ;)

Tack för att du finns <3

Slänger även in en bild jag hittade på Simones blogg och hoppas att hon inte misstycker *ler*



Kommentarer
Postat av: Simone

Tack! =)

Ni är ett väldigt fint par tycker jag! =)



Klart jag inte misstycker =P

Kram!

2008-12-14 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0