Donna Lewis - I love you always forever


Kommentarer
Postat av: Simone

Hej =)

Gick igenom gamla kommentarer och såg att du skrivit om IBS.

Har du det? Tar jättegärna emot rekomendationer!!

För det är ju så jävla jobbigt =(



Hur har du lärt dig leva med det?

De säger ju att grejen är att lära sig äta rätt och motionera, osv.

Har du lärt dig det?



Äter du medicin eller?

Jag äter ett pulver, fiberpulver som ska få tarmarna att jobba..

Sen har jag börjar undvika mjölkprodukter och sånt som är gas-bildande, såsom lök, kol, kolsyra, majs, svårsmält mat såsom gurkskal, paprikaskal osv. Som man inte ska äta om man har IBS.



Vad har du att säga om denna jävla sjukdom? =S

Hur fick du diagnosen?



Jag är så less att jag håller på att dö =(

Magen sväller upp som en ballong, tack och lov har den lugnat sig nu! Men många, väldigt många har frågat om jag väntar barn och det är inte kul...



KRAMAR

2008-12-09 @ 23:07:05
URL: http://simonebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0