Dumma väder som förstör mina kläder

Igår på julavslutningen i skolan invigde jag min julbrosch, är så kär i den. En julkrans som kan blinka ^^ Hade även klänning och strumpbyxor dagen till ära, allt gick fint tills jag nästan var hemma. Pang sa det bara och där låg jag och sprattla som en säl, givetvis gick mina strumpbyxor sönder. Ni som har väldigt liten storlek och väldigt stor vet att det oftast tar slut väldigt fort, så jag blev väldigt besviken. Samma kväll for vi på Strömpilen, jag bad till Gud och sprang in på Lindex och letade, dom hade 2 par! 119 kr styck är dock på tok för dyrt för mig att köpa i dessa lågkonjuktur tider, så jag köpte 1 par och ringde pappa och önskade mig det 2a paret i julklapp. Nu är det ur världen, 2 par hela strumpbyxor och 1 par lagade, perfekt på min ära!

Idag for vi till Eurasia, 2a året i rad blir det nu. Kent bjuder på middag som julklapp. Jag valde stekt kyckling med stark smak (vad annars!?) fick även i mig nästan hela efterrätten, glass med friterade bananer. Är även glad över att dom delade ut kalendrar i år igen ^^ Den jag fick förra året pryder min vägg här i datarummet (skrubben). Jättebra då man planerar saker via internet och bara behöver vrida på huvudet för att kolla datum och veckor.

Bjuder på en närbild på min brosch och min klädsel. Enligt mig är jag jättefin iaf, hoppas ni andra tycker det också. Klädselbilden är tagen av, hör och häpna: lillebror Emil.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt klänning, vart kan man hitta en sådan..

2008-12-21 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0