God Jul Farfar <3

Nu är det första julen för mig utan dig vid min sida, det känns helt klart fel. Julen var något du älskade mest av allt, man kunde inte missta sig då man kom hem till dig och farmor..tomtar överallt. Idag for vi till graven för att säga God Jul och få känna oss närmre dig. Jag tog med mig en tomte jag köpt till dig och hoppas du ser hur mycket vi saknar dig. Det är inte jul utan farfar, men för din skull så blir julen en tid då man tänker på alla fina stunder man har fått med dig, all kärlek.

God Jul Farfar <3

(Bilden på tomten är tagen av min storasyster, jag hann bara ta ett kort sen tog batterierna slut)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint :)

2008-12-24 @ 05:00:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0