Jag vet inte...

Jag vet inte riktigt vad man ska ta sig till, vad ska man göra med sitt liv? Jag har ingen utbildning då jag i slutet av 1an var tvungen att ta bort de praktiska ämnena pga problem med huvudvärk som jag fortfarande har rejäla problem med. Sen att man har fel på magen gör ju ingenting bättre heller. Just nu går jag på folkhögskola 2a året, lyckats få omdöme i ett ämne, vad tänker man då? Jag vantrivs sjukt mycket på skolan, kroppsligt orkar jag inte med ett jobb. Speciellt nu när man måste ta vad som helst. Träffat en feldenkrais pedagog som slog huvudet på spiken och sa rakt ut att min depression, huvudvärk och magfel..plus all annan värk hänger ihop.

Jag vet inte riktigt hur man ska få pli på problem man haft i flera år, hur gör djur? Helst skulle man få en sjukskrivning och försöka få bygga upp sin kropp igen. Jag vill kunna dammsuga utan att få sjukt ont, allt som är no big deal för många andra är jättejobbigt för mig. Någon som kan trolla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0