Julefröjd och julefrid?

Nu är julen över och det är så skönt! Sovit dåligt så länge nu, magen och huvudet är upp och ner som vanligt och ibland vill jag bara gömma mig under täcket och aldrig komma ut. Blev en annorlunda jul i år, väldigt skönt var det iaf. Då man har skilda föräldrar kan det alltid bli tjafs och strul vart man ska vara, dock aldrig blivit det hos oss. Vi har 2 firanden på en dag, förmiddag hos ena och eftermiddag hos den andra föräldern. Visst funkar det, men efter några år blir det rätt slitet på sitt eget lilla vis. I år firade vi hela familjen tillsammans här hemma hos mamma, riktigt bra för mig iaf. Under julklapps utdelningen halvlåg jag i soffan med slutna ögon, mådde inte bra alls. Fick många fina julklappar, läs och avundas:

Bärbar dvd (min gamla dog)
Rosa paljett kudde
600 kr
2 filmer (Rugrats filmen och Vinter i Mumindalen)
2 drinkböcker (Cocktails och shotar)
4 ice pieced shotglas
Necessär (Hello Kitty)
3 par ljuslyktor
2 par örhängen
Mackjärn
Ängel
Tvålset
Godis (After eight och cloettas favoriter)
Inramat foto på mig som liten
Tjocksockar + vantar
Hudkräm
Rosa badlakan
Smörgåsbestick
Köksbestick i trä
Handväska
Tomtetroll
Strumpbyxor
Ansiktsmask



Såhär glad blev jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0