Umeå - Luleå - Umeå

Nu har man lärt sig att åka buss, skapligt iaf. Jag ville åka tåg, men dom idioterna kör inte tåget över Umeå längre :S Liksom, varför? Men men, varit med min älskling i flera dagar och haft det helt underbart. I fredags hade vi varit ihop i 2 veckor och det blev kina mat på ett jättemysigt ställe. Ernie hade väldigt roligt åt min extas pga sötvattens akvariumet brevid bordet. Jag rår inte för det, men jag blev kär!

Blev mycket stadsturer och vi var även en snabbis på julmarknaden för att träffa hans mamma, vi blev dock bara närvarande en stund då det var rätt kallt om öronen ^^ Men plutten hann med en del fotande iaf och givetvis hade han mig som objekt ibland :P

Längtar tills vi ses igen hjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0