Wake up!

Att jag ska drömma så sjuka drömmar :S

Jag sitter bak i mitten på Lars bil, han och Emma sitter fram. Helt plötsligt hotar Lars att skjuta mig i huvudet, han riktar pistolen mot mig och ett skott brinner av. Jag blir skjuten i huvudet och känner hur kulan följer huvudets mittdel och riktigt plöjer sig fram. Jag skriker att vi måste fara på akuten och allt blir kaos, när vi väl kommer till akuten ska dom inte operera bort kulan förens nästa dag. Jag får ett stort vitt plåster och åker hem, helt plötsligt är jag på kiosken med Sandra och Peder. Där köper jag godis, kollar på gosedjur och försöker välja ut filmer att ha med mig till sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är juh bara galen du ;)

2008-12-06 @ 14:51:28
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0