Jag förstår inte

Att det ska vara så mycket man inte förstår. Att det ska vara så mycket som ingen förstår då jag försöker berätta. Hjälper det att skrika? Lyssnar ni då? Jag ser ingen mening i att prata om något jag vill ha/göra dagarna i ända då jag inte har tillräckligt bra resurser till att göra det. Hade jag haft bättre resurser hade även jag kunnat prata om mina drömmar och försöka förverkliga dom. När jag väl försöker förklara hur jag känner det och varför jag inte försöker, då blir det bara bortviftat för någon annan vill det ju så mycket mer. Varför får jag aldrig prata klart? Får jämt höra hur bra det är att drömma, men jag ser direkt ingen mening i att drömma då man inte kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0