Shopaholic

Jag blir tokig på mig själv! Shoppar gör man då man har pengar, inte då man är utan! Ändå ska jag fuska och få dåligt samvete resten av..året? Hittar man något man verkligen vill ha mår man dåligt om man inte köper det, men köper man det fastän man inte har råd så mår man lika dåligt iaf! Usch, måste lägga in mig på ett behandlingshem snart. Förstår inte varför jag inte kan hantera mina pengar längre :S Jag och Sandra är dåliga förebilder mot varandra, voi voi. Vi måste ändra på oss, mindre shopping, mindre alkohol och mindre gott! Mhhm!

Meen, jag älskar min partner in crime iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har seriösa problem :P

2008-11-20 @ 23:11:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0