Bordertown

Igår såg jag en film som jag verkligen rekommenderar alla att se. Den gick rakt in i hjärtat.

"Den ambitiösa journalisten Lauren Fredericks (Jennifer Lopez) från Chicago Herald, får nys om hundratals brutala våldtäkter och mord på kvinnor i den mexikanska gränsstaden Juarez. Hon tar sig an historien för att imponera på hennes chefredaktör (Martin Sheen) och ger sig iväg. En ung kvinna, Eva (Maya Zapata), har mirakulöst överlevt och går till den lokala pressen. Lauren övertalar sitt ex, Diaz (Antonio Banderas), att hjälpa till att beskydda Eva. Plötsligt befinner de sig mitt i ett helvete av korruption på bägge sidor av gränserna. Polisen, myndigheterna och hela Amerika - alla vänder ryggen till."


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den ska du se med mig .D

2008-10-13 @ 17:09:18
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0