Dejt med frugan <3

Idag har jag och min älskade fru varit på dejt. Vi började våran dejt med en av våra passioner, nämligen shopping. Bådas köp närmade sig 700:- vardera, så då fick vi lägga band på oss själva eftersom vi skulle äta kinamat också. Som vanligt tog jag min favorit rätt, stekt kyckling med stark smak och oj så gott det var! Efter kinamaten bar det av till SF, då vi bestämt oss för att även gå på bio och se Patrik 1,5. Aldrig varit med om en sån varm film, herregud vad vi älskar den. Satt och ojade oss hela filmen, även tårar kom. Förutom från grannen som mest skrattade som en gris. Då filmen är slut och eftertexterna börjar rulla får frugan fnatt och börjar sjunga, rätt högt också ;) Killen framför var då väldigt snabbt på att vända huvudet bakåt och glo, hej på dig fick han tillbaka. Helt underbar dag/kväll som måste göras om :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha du är bara för go ;)

2008-10-07 @ 22:19:35
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0