Home sweet home!

Nu har jag landat hemma i Sävar igen efter en 4 dagars semester i Sthlm. Har som mest sett film och varit in till Huddinge köpcentrum. Mycket mer orkade jag inte, varit så trött nu en lång tid. Riktigt skönt att komma hemifrån en stund även fast jag trivs bäst här. There's no place like home! Nu har man även höstlov, så blir några lugna dagar hemma också :) Blir stan imorgon med frugan, är även snart halloween. Jag undrar hur det blir, pratade med Emma för ett tag sen och då verkar det som att Putte tagit upp det om utklädnad med dom på puben. Får helt enkelt fråga ut mamma då hon kommer hem, lättast så :P Idag slog jag på stort och gjorde kotlett med potatisgratäng till middag, första gången jag stekt kotlett faktiskt och det vart perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känns skönt att du äntligen är hemma :)

2008-10-28 @ 00:41:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0