När kommer pirret?

På fredag åker jag till Sthlm, aldrig åkt så långt ensam. Bara åkt flyg en gång också och det var för snart 1 år sen. Jag kommer säkert bli jättenervös, ska alltid lyckas bli det kvällen före och på dagen det ska ske. Ska bli så skönt att komma hemifrån ett tag, det behövs verkligen. Ska även bli kul att träffa Andreas igen, var så länge sen :) Sandra lämnade mig en hel helg, så nu ger jag igen och lämnar henne en ;)

Nu ska man bara komma ihåg vad man ska ha med sig, som tur är har jag bestämt mig för lätt packning, han kanske tycker jag är söt utan 1000 ombyten ^^ Åh vad jag längtar :D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får snabba dig tillbaka ;)

2008-10-22 @ 17:41:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0