Korvmaffian

Ikväll är jag väldigt trött, kylan här hemma gör så jag får kramper och ont i lederna. Det sög ju :P Idag har jag varit i skolan och försökt läsa matte b, gjorde en uppgift tillsammans med läraren, endast då jag klarar av dom helt enkelt. Ska ha matte sammanlagt 12 h i veckan, hur mycket får jag gjort? Ingenting med min smarta hjärna, men kanske lär mig något tillslut iaf ^^ Imorgon ska jag på puben här i Sävar, bandet Hard To Handle ska spela så då ska man dit och skutta med Sandra och Robert. Hörde även rykten om att Sara och Tomas skulle med, så det ser man ju imorgon hur det blir.

Nästa helg är det fest hos min storasyster, det ska bli kul :D Beställt alkohol idag, den kommer på tisdag så blir att gå och köpa den då. Har man inte körkort så beställer man hem till kiosken, funkar skitbra. Har fortfarande inte hittat en bra halsduk :/ Vill ha en svart halsduk, trekants form, stickad men ändå inte. Finns det? Idag dog dragkedjan till min handväska också som jag fick av Sandra och Robert i julklapp, jag är ledsen i ögat :( Så nu måste man spana efter en bra handväska också eller hitta en sömmerska eller dylikt som kan byta dragkedja, går det?

Bara så ni vet, jag blir jävligt snygg då en korv är med i bilden.
Mina storasyster Emma kan verkliga fånga tillfällen, familjens paparazzi ^^



Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut som om du tänker: Får jag verkligen hela korven? Seriöst, är den min? ;)

2008-09-13 @ 03:06:58
Postat av: Sandra

Hahaha snygg bild Erica, riktigt charmigt :P höhö

2008-09-13 @ 18:51:53
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså jag är inne på din blogg flera gånger per dag men inte fan uppdaterar du :P Smisk på dig flicka :P

2008-09-14 @ 21:10:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Andresen

Hehe rolig bild på dig :D :=) :P

2008-10-01 @ 21:01:12
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0