Seg som en kola

Har inte uppdaterat på ett tag nu, men som jag redan skrivit så var det fest i helgen som var. Hade även besök hela helgen då så jag satt mig inte vid datorn det första jag gjorde. Egentligen orkar jag inte blogga nu heller, har åkt på en rejäl förkylning och mitt känsliga huvud bråkar alltså som vanligt. Så ska göra ett försök i alla fall. Festen i fredags var väldigt trevligt, vi var inte för många och inte för få. Undrar dock hur mycket Sandra fick i sig, för hon var väääldigt lycklig på mig hela kvällen/natten. På lördagen for jag, Sandra, Greger och Britt-Mari till stan för att käka kina mat på Eurasia. Älskar verkligen min stekta kyckling med stark smak. Efter det lämnade Greger oss för ett uppdrag ute i skogen, vi tjejer drog vidare till Wayne's Coffe och tog oss en fika. För mig blev det en devils cake, mums säger jag bara. Här kommer lite bilder från helgen, enjoy:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0