Doktorn kan komma

Usch, är helt slut. Hållt igång hela dagen med dammsugning och dylikt. Avskyr att allt tar dubbelt så lång tid och hur slut jag blir efteråt. Hade som sagt telefontid med läkaren idag, blev bara några minuters prat och poff så har jag en läkartid imorgon. Fick veta redan nu att jag har förhöjd sänka, så vi måste kolla upp om jag har infektion, inflammation eller något reumatiskt. Får hoppas på det bästa, men tror inte det är något farligt. Är iaf skönt att man kanske hittar en början till all värk och trötthet i kroppen iaf.

Efter läkarbesöket ska jag och Emma fara på stan, jag ska förbi en sväng på bolaget och sen ska vi väl kika på alla fina saker som finns. Blir även en tidig kväll då vi ska iväg till Ikea på lördag morgonen och så är det fest hos Kim på kvällen. Full fart framåt! Blir säkert jättekul :) Lägger även upp ett litet smakprov på vad jag ska ha på mig på lördag kväll. Uppdatering om läkarbesöket kommer säkerligen nu under helgen någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0