För det är ingen vanlig dag...*nanana*

För det är min födelsedag! Hittills har jag fått ett ljunglila nattlinne, har tre till i andra färger. Kanske onödigt, men är fina och sköna nattlinnen. Jag gillar även att variera, så det är perfekt. Har även haft kontakt med sociala idag och fått höra utslaget. Dom beviljade inte hjälp med första hyran då dom anser att jag kan bo hemma. Ska jag ställa upp resesängen i toalettrummet? En god nyhet var dock att jag får en hemmaboendes riksnorm som täcker juni-aug, det betyder att jag kan betala första hyran på lägenheten själv. Den 1a september blir jag Sävarbo igen och även granne med min kusin, längtar så. Har inte allt som behövs för ett komplett hem, men det är i alla fall mitt hem. Har planer på att åka ner redan nästa fredag då min pappa har tänkt försöka hämta mig och mina saker då.

Efter alla telefonsamtal fram och tillbaka idag så for jag och Ernie på utflykt till Boden. Där tog vi en fika och åkte upp på ett berg för att kolla in utsikten. Ikväll blir det kycklingwok och hallon sorbet till efterrätt. Vi ska även se klar The boat that rocked, blev en sen natt igår och vi orkade verkligen inte se klart filmen. Nu ska jag fortsätta fylla år och känna mig gammal, ha en fin Erica dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0