Lägenhetsinnehavare

Idag har jag skrivit på mitt lägenhetskontrakt och jag har även gått en rundtur i min 2 rum och kök på 56 kvadrat. Kommer säkert trivas jättebra där så fort allt kommer i ordning. Är dock lite skeptisk mot tapeterna i köket, gillar inte mellanblå i ett kök då jag anser att det passar sig bättre i ett sovrum. Blir att ta upp det sen och så ska jag fråga om det finns något badkar man kan få. Vill väldigt gärna ha det och då skulle mitt toalettrum vara perfekt. Idag är det prick en vecka tills jag får flytta in, så jag hoppas att det inte blir några ändringar och att den före detta innehavaren hämtar sina sista saker. Vill någon hjälpa till att bära är det bara att ringa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0